Compass icon
Den gylne linje billboard
Indre Østfold Municipality

Den gylne linje

Berggård Amundsen
Den gylne linje er et stedsutviklingsverktøy og plattform initiert og eid av Indre Østfold Kommune, og refererer til Østfoldbanens Østre linje og de seks togstasjonene. Merkevaren Den gylne linje er en felles identitet for innbyggere og besøkende og med mål om å øke positivt omdømme for kommunen. Den gylne linje løfter frem og forsterker det unike mangfoldet av kvaliteter, opplevelser, bærekraftige initiativ og stedsutviklingsprosjekter.

Tettstedene er som perler på en snor, men har mye avstand i mellom, så toglinjen og Den gylne linje binder dem sammen. Linjen knytter mennesker med opplevelser, nye inntrykk og gylne øyeblikk og den fremhever det unike i regionen. Linjen er organisk, fleksibel, leken og levende og den er grunnkonseptet for merkevaren.
Den gylne linje identity elements
Den gylne linje brand guidelines
Den gylne linje graphic element
Den gylne linje graphic elements
Den gylne linje social media posts on iphones
«Vi ble så imponert over hvordan dere raskt catchet hva Den gylne linje skulle være, kvalitetene vi ønsket å få frem og hvordan dere deretter presenterte akkurat det vi var ute etter!»
ELLEN BYNG STRØM
FAGKONSULENT, INDRE ØSTFOLD KOMMUNE
Den gylne linje website on mac
Den gylne linje poster
Den gylne linje magazine ad
Den gylne linje mug and clothing labelDen gylne linje notebook
Den gylne linje three posters
Den gylne linje rollupsDen gylne linje trifold
Den gylne linje poster
«Den visuelle profilen ble uovertruffen sett i forhold til våre verdier og mål»
THERESE ØIJORD RUSTAD
BYARKITEKT, INDRE ØSTFOLD KOMMUNE
Den gylne linje brochure
Den gylne linje folded brochure
Den gylne linje folded brochure with map
Den gylne linje totebags
CREDITS
Leveranser
LOGODESIGN, VISUELL IDENTITET, IKONER & ILLUSTRASJONER, ANIMASJON, BROSJYREDESIGN
År
2022 – 2023